fredag 1. mars 2013

Fredagskos

God kveld!

Da var det jammen meg fredag igjen, og helgen starter. Vi følger ikke med på dagene lenger, men prøver å huske når Madelen har barnehage dag. Madelen er så klart blitt syk igjen, så hun tok seg en fridag denne uken da. Hun har skikkelig stygg hoste (pluss feber og tett nese), så jeg vurderer å sende henne til legen om det ikke kommer seg.

Vi startet dagen vår i 9 tiden, og spise en deilig frokost. Vi spiser omtrent aldri brød lenger, ingen av oss som er noe særlig fan av det, så det går som oftest i ris og egg (som i dag også). Etter mat, satt Madelen og Minato å så en episode av Naruto, mens jeg ryddet opp litt. Kim har jobbet rundt om kring i hele dag, så vi har klart oss på egenhånd.

Jeg lurer på om Minato begynner å bli syk også, for han har vært litt sutrete idag. Det er ikke likt han å være sur, han pleier å være en stor sol omtrent hele dagen. Håper virkelig han slipper unna, men kjenner jeg han rett så får han alt og han blir dobbelt så hardt rammet.

Til kvelds idag lagde vi boller, sjokoladeboller og skillingsboller. Vi hadde besøk av Malin, og siden det er fredag så er det lov med litt ekstra kos.




I morgen skal jeg faktisk ut på fest, første gang i år. Jeg skal på kostyme party, og kle meg ut. Jeg hadde i grunn bestillt meg kostyme, men det var døds stort. Jeg vet ikke helt hva jeg skal finne på å ha på meg, men jeg finner vel noe. Jeg har da hatt, og det er det viktigste, hehe.

Noen som har gjort noe spennende idag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for søte spor <3