lørdag 23. mars 2013

Lampe fra Lama

Hei hei! 

I dag våknet jeg opp, og hadde absolutt ikke like mye energi som dagen før. Siden det var fortsatt så fint vær, så visste jeg at jeg måtte komme meg opp. Så da gikk jeg ned, fyrte i ovnen og tok en grundig støvsuging av stuen (det var på tide, har bare blitt gjort sånn halvhjertet i det siste). Når Kim kom ned med ungene var det tid for frokost, og Minato spiste grøt for minst to personer, hehe. Madelen der i mot, hun spiser ikke for en halv en gang. 

Når det var tid for førtste hvilen til Minato, så kledde jeg, Madelen og Minato på oss og gikk ut. Madelen hadde med seg dukkevogn, og skulle trille nett som meg. Vi koste oss ute i et par timer, mens Kim prøvde seg på å lage makroner. Jeg er veldig spent på hvordan de blir, for han tok så klart å mikset at sammen med kitchenaiden, hehe. Men viss de blir bra så blir jeg litt lei meg, han klarer det og ikke jeg, hehe. Det første brettet står i ovnen nå, så det blir spennende. 

Jeg tenkte jeg måtte vise dere den fine lampen min. Det er vel en ukes tid siden jeg fikk den, men har helt glemt å vise bilde. Jeg elsker den, og skal absolutt skaffe meg en til. 



Dårlige bilder, pga. dårlig lys! 

Lampen er kjøpt på flust.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for søte spor <3