fredag 22. mars 2013

Macaron fail

Hei hei! 

Nå er jeg endelig helt frisk, og startet dagen idag med masse energi. Minato våknet halv 8, og da var jeg lys våken. Jeg gikk ned for å fyre i ovnen og rydde, mens Kim gav første melkeflaske. Madelen der i mot sov helt til klokken var langt over 10, da brå våknet hun, og begynte å gråte. Jeg vet ikke helt hvorfor, men det første hun spurte om var om hun måtte i barnehagen idag, hehe. Men når vi sa at nå var det påskeferie så var hun veldig fornøyd igjen. 

Nå er Madelen og Minato gått på cafe med tanten sin, og jeg skal snart bake litt mer. Jeg prøvde meg på makroner før idag, men det gikk ikke så veldig bra. Jeg var veldig redd røren skulle bli for tynn, men den ble visst alt for tykk. Nå har jeg to brett med makroner med tupp på, og det ene var ikke skikkelig stekt heller. Nå har jeg hvertfall failet en gang, og vet sånn ca. hva jeg må gjøre bedre neste gang. Nå bare venter jeg på at oppvaskmaskinen skal bli ferdig, så er det påan igjen. Wish me luck!




Jeg bruker frumaela sin oppskrift, for den var så bra forklart. Den passet veldig bra for meg som trenger alt inn med teskje. 

Andre som liker makroner?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for søte spor <3