fredag 1. mars 2013

Nytt og tilbud

Hei hei :)

Idag kom jeg over et veldig bra tilbud, nemlig halv pris på lekekjøkken og bord med to stoler. Det var halv pris på hele butikken, hvertfall salg på hele. Jeg måtte bare bestille med det samme, så ingenting skulle bli utsolgt. Vi skal selge det store kjøkkenet hun har, og male hele lekerommet. Det blir bedre med et litt mindre kjøkken, sånn at det blir plass til andre ting også.


Jeg betalte til sammen 1600 kr, og andre plasser hadde dette kommet på godt over 3000 kr. Jeg anbefaler alle å ta en tur innom www.helti100.no, og se om det er noen gode kupp dere kan gjøre. Jeg måtte bare bestille selv først, før jeg tipset noen andre om det, hehe.

Jeg tenkte jeg skulle legge ut planen for lekerommet også snart, for det er det som blir neste prosjekt etter gangen. Jeg tenker ugle tema, men er åpen for ideer :)


Noen andre som har benyttet seg av det gode tilbudet? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for søte spor <3