mandag 4. mars 2013

Popcorn beger

Hei hei! 


Idag har jeg endelig fått begynt på noe til dåpen, og det er jammen på tide. Jeg trodde ikke ting kom til å ta så lang tid, for jeg hadde nemlig planlagt å få gjort mye idag. Jeg fikk ihvertfall laget 10 hjemmelagde popcorn beger. Jeg ble i grunn fornøyd med de, med tanke på at jeg aldri har testet det ut før. Det kunne sikkert blitt gjort enda mer nøyaktig, men jeg er ikke den som er mest tålmodig av meg. 




Var de ikke søte, da?

Du trenger: 
- Mal
- Hvit kartong
- Lim
- Saks
- Saks med mønster
- Skriver

Jeg startet med en mal fra Tornerosedesign, og skrev den ut på kartong. Jeg klipte og brettet kantene, og før jeg brettet det helt sammen lagde jeg en kant med mønster saks oppe. Jeg brukte lim for å få det til å henge sammen (RX lim brukte jeg), og litt teip under for sikkerhetsskyld. Lappene har jeg laget i redigerings program, og printet dem ut. 

Jeg har brukt denne malen! 

Andre som har laget sånne før?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for søte spor <3