søndag 3. mars 2013

Sløv dag

God kveld :)



I dag har jeg hatt en skikkelig sløve dag, og jeg har faktisk ikke gjort noe som helst. I går var jeg ute, så da var jeg ikke i noe form i dag. Jeg brukte store deler av natten/morgenen på doen, hehe. 
Vi har gjort noe da, vi tilbrakte vel en times tid ute i snøen/isen. Madelen er endelig frisk igjen nå, så da kunne vi ut litt. 



Idag er Madelen på hyttetur på rommet sitt. Hun har nemlig laget seg hytte under sengen, og laget det skikkelig koselig under der. Vi tenkte hun kunne få lov å sove der, for det er jo så klart utrolig spennende for henne å få lov til noe sånt. Nå sover hun fint i hytten sin, sammen med alle bamsene og varmeposen. 
Minato har også lagt seg for et par timer siden, og satser på han sover rundt. 

Jeg er så stolt over han, for jeg trodde det kom til å bli et mareritt å venne han til med den sovingen. Han har alltid sovnet til siste flasken, og blitt bært sovende opp i sengen. En dag fant jeg ut at jeg skulle bare prøve, og jeg tenkte det ble flere timer med skriking. Vi var opp to ganger for å gi han smokken, og så var det stille. Fra den dagen har han ikke laget en lyd, utrolig hærlig :)


Hva har dere gjort i helgen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for søte spor <3